Klachten en/of opmerkingen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Sales door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling Sales zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens
afdeling klachten
info@allesvoorhorloges.nl
(+31) 0492 39 05 87
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestging per e-mail. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Allesvoorhorloges.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Waarom bestellen bij Allesvoorhorloges.nl
✓ Snel thuisbezorgd
✓ Verwerking binnen 48 uur
✓ 30 dagen retourbeleid
✓ Makkelijk & veilig betalen
Wat zijn pushpins? |
Dit zijn de indrukbare pinnetjes die de band aan de horlogekast bevestigen. |
Wat is een pushpin tool? |
Met de pushpin tool kunt u op een eenvoudigere en snellere manier de horlogeband met pushpins aan de horlogekast bevestigen. |