Klachten en/of opmerkingen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Sales door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling Sales zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens

Dana Juwelier, afdeling klachten
Nieuwstraat 30a, 5421KP, Gemert
Noord-Brabant, Nederland

info@allesvoorhorloges.nl
(+31) 0492 39 05 87

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestging per e-mail. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Allesvoorhorloges.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Waarom bestellen bij Allesvoorhorloges.nl

✓ Gratis verzending

✓ Verzending binnen 24 uur

✓ 30 dagen retourbeleid

✓ Makkelijk & veilig betalen

Wat zijn pushpins?

horlogeband pinnetjes

Dit zijn de indrukbare pinnetjes die de band aan de horlogekast bevestigen.

Wat is een pushpin tool?

horlogeband gereedschap

Met de pushpin tool kunt u op een eenvoudigere en snellere manier de horlogeband met pushpins aan de horlogekast bevestigen.
© 2008 - 2017 Allesvoorhorloges.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel